.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاندیدای ائتلاف فراگیر برای ریاست مجلس
امیری لاریجانی را کاندیدای مورد حمایت این ائتلاف برای ریاست مجلس خواند و گفت : ما همچنان که در مجلس هفتم با حضور آقای باهنر به عنوان نایب رئیس مجلس مخالف بودیم در مجلس هشتم نیز با این موضوع مخالفت خواهیم کرد...
کاندیدای ائتلاف فراگیر برای ریاست مجلس

دبیر ستاد انتخابات ائتلاف فراگیر اصولگرایان با اشاره به راهیابی 45 درصد از کاندیداهای این ائتلاف به مجلس گفت: از 240 کاندیدای ائتلاف فراگیر 113 نفر در دور اول وارد مجلس شدند.

امیر علی امیری دبیر ستاد انتخابات ائتلاف فراگیر اصولگرایان در کنفرانسی خبری در تهران با بیان اینکه نتیجه انتخابات مجلس هشتم به مفهوم پیروزی اصولگرایان است و نه دولت ، گفت : در مجلس هشتم منتقدان اصولگرای دولت فعالیت موثری خواهند داشت.

امیری افزود : مجلس مطلوب ائتلاف فراگیر مجلسی است که بعد نظارتی آن قوی باشد و دولت را در تصمیم‌گیری‌های درست و برحذر داشتن از تصمیمات شتاب‌زده یاری کند.

وی درباره پیروزی لیست جبهه متحد اصولگرایان طبق آمار منتشر شده از انتخابات تهران نیز گفت : در این لیست منتقدان دولت هم حضور دارند .

دبیر ستاد انتخابات ائتلاف فراگیر اصولگرایان در پاسخ به سوالی مبنی بر ادامه راه ائتلاف گفت: تداوم این ائتلاف به تصمیم احزابی که این ائتلاف را تشکیل داده‌اند بستگی دارد ، بر این اساس اگر آنها تصمیم بگیرند، این ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری نیز تشکیل می شود.

امیری با انتقاد از آنچه "تخلفات جبهه متحد اصولگرایان از جمله تبلیغات غیرقانونی برخی کاندیداها و یا برخی اقدامات در روز رای‌گیری" خواند ، خواستار رسیدگی شورای نگهبان به این موارد شد .

وی لاریجانی را کاندیدای مورد حمایت این ائتلاف برای ریاست مجلس خواند و گفت : ما همچنان که در مجلس هفتم با حضور آقای باهنر به عنوان نایب رئیس مجلس مخالف بودیم در مجلس هشتم نیز با این موضوع مخالفت خواهیم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.